luni, 11 mai 2009

Maria Tănase - Astă noapte, te-am visat...


"Astă noapte, n-a fost noapte,
C-a fost jumătate moarte… (bis)

Ş-astă noapte, te-am visat măi,
Mândră că te-am sărutat!
Şi m-am trezît ş-am pipăit,
Dar nimica n-am găsît, măi…

Numă doru' inimii,
Scris pe faţa perinii,
Cu cerneala ochilor
Şi cu peana genelor, măi…

Apăi, dimineaţa, cînd mă scol
Şi văd aşternutu' gol,
Mă mir Doamne cum nu mor,
Cum nu mor de-atîta dor, măi…" (bis)

"Pentru această minunată realizare... mulţumesc cu drag bunului prieten şi colaborator Cristi... alături de care vom avea ocazia să descoperim şi să redescoperim folclorul autentic românesc de azi şi de odinioară... cu toate frumuseţile lui..."

Niciun comentariu:

Definiţie...

Dragostea - rădăcina şi izvorul binelui - Sfântul Ioan Gură de Aur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...