duminică, 28 iunie 2009

Ileana SARAROIU - Doi voinici din Valea Mare


"Foaie verde trei migdale,
Mândra mea, draga mea…
Doi voinici din Valea Mare,
Mândra mea, draga mea…

Au plecat la vânătoare.
Să vâneze căprioare, măi, măi…
Căprioare n-au vânat,
Dar toată ziua mi-au stat, măi, măi…

Şi-n valea plină de soare,
Mândra mea, draga mea,
Erau două surioare,
Mândra mea, draga mea...

Cu şorţuleţul la brâu,
Spălau rufele la râu, măi, măi…
Şi cu dragoste cântau,
Ciocârliile-ntreceau, măi, măi…

Şi voinicii le-auziră,
Mândra mea, draga mea,
Şi mi le luară de mână,
Mândra mea, draga mea...

Iar în sat dădura veste,
Că şi-au luat două neveste, măi, măi…
Şi-au luat două surioare,
Cu ochii de căprioare, măi, măi!"


Niciun comentariu:

Definiţie...

Dragostea - rădăcina şi izvorul binelui - Sfântul Ioan Gură de Aur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...