duminică, 28 iunie 2009

Maria PIETRARU - Eu cand am plecat de-acasa


"Eu când am plecat de-acasă,
Mi-am lăsat dorul pe masă,
Bundiţa în cui la grindă,
Pe badea plîngînd în tindă,
Ionel, Ionelule, măi…

Eu mă uit, el nu mă-ntoarce,
Nici cu mâna semn nu face,
Ionel, Ionelule, măi…

M-oi duce şi n-oi veni,
Să văd cine m-o dori,
De s-ar face satu' roată,
Nu mă mai întorc vreodată,
Ionel, Ionelule, măi…

De m-ar vrea cine ştiu eu,
M-aş întoarce-n satul meu,
Ionel, Ionelule, măi…

Măiculiţă, nu mă da,
După cine eu n-oi vrea!
Şi de l-oi vedea că vine,
Să-ncui mamă, uşa bine!
Ionel, Ionelule, măi…

Încuie uşa, şi-apasă,
Şi spune-i că nu-s acasă,
Ionel, Ionelule, măi…

Pădurice cu brad verde,
Cine pe badea mi-l vede,
Să-i spună că îl doresc,
Şi din inimă-l poftesc,
Ionel, Ionelule, măi…

La căsuţa mea din sat,
Să-mi fie iubit bărbat,
Ionel, Ionelule, măi…"


Niciun comentariu:

Definiţie...

Dragostea - rădăcina şi izvorul binelui - Sfântul Ioan Gură de Aur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...